Servizo de reclamacións

De acordo co procedemento establecido na OM ECO 734/2004 do 11 de marzo, PSN conta cun servizo de reclamacións para tramitar e resolver estas últimas.

Que é?

Este servizo ten como misión a recepción e a resolución das queixas ou reclamacións presentadas polos mutualistas, os tomadores das pólizas, os asegurados, os beneficiarios e/ou os partícipes dos plans de pensións e dos fondos de investimento, referentes aos servizos presentados por PSN ou por empresas pertencentes ao Grupo, relacionadas cos seus intereses ou dereitos legalmente recoñecidos.

 

Funcións

 

 

Como presentar unha reclamación

O procedemento iniciarase mediante a presentación do formulario de queixas ou reclamacións ou dun escrito nos que se fará constar, de forma obrigatoria:

O devandito escrito ou formulario, cuxo modelo forma parte integrante do presente Regulamento, presentarase persoalmente na Sede do Servizo de Reclamacións (Rúa Villanueva 11, 28001, Madrid), en calquera das Oficinas Técnicas de PSN, ou mediante representación, debidamente acreditada, polas persoas lexitimadas para iso conforme o establecido no presente regulamento e acompañarase das probas documentais nas que se fundamente a queixa ou reclamación.

Así mesmo, poderase presentar por calquera medio informático, electrónico ou telemático, sempre que estes permitan a lectura, a impresión e a conservación dos documentos. Neste último caso, a utilización de medios informáticos, telemáticos ou electrónicos deberase axustar ás esixencias previstas na Lei 59/2003 do 19 de decembro, de sinatura electrónica. Para estes efectos, a entidade dispón dun enderezo de correo electrónico específica para este fin: reclamaciones@grupopsn.es ou calquera outra similar que puidese substituíla.

Outros Medios de Reclamación

  1. Vía administrativa, despois de denegada a reclamación ou queixa en vía interna, mediante o procedemento de reclamación perante o Servizo de Reclamacións da Dirección Xeral de Seguros e Fondos de Pensións do Ministerio de Economía e Competitividade, con enderezo en Avenida del General Perón, 38, 28020 Madrid e páxina web: http://www.dgsfp.mineco.es
  2. Vía xudicial perante a xurisdición española e, dentro dela, perante o xuíz de Primeira Instancia do domicilio do asegurado, con competencia para o coñecemento das accións derivadas do contrato, conforme o disposto no artigo 24 da Lei de contrato de seguro.
Precisas axuda?